Algemene voorwaarden
Om alles vlot te laten verlopen en miscommunicatie te vermijden hanteer ik de volgende voorwaarden:
Het maken van een afspraak
1. Afspraken kunnen online gemaakt worden op de website via het online boekingssysteem.
2. Je krijgt na het maken van je afspraak een bevestiging via e-mail.
3. Om lange wachttijden te vermijden, vraag ik om je afspraken tijdig in te plannen.
4. Bij het maken van een afspraak ga je akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
Stiptheid
1. Omdat ik iedereen probeer te behandelen binnen de afgesproken tijd, vraag ik je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 5 á 10 minuten op voorhand).
2. Hou er rekening mee dat de gereserveerde tijd speciaal voor jou wordt vrijgehouden en andere klanten teleurgesteld moeten worden. Mocht je dus te laat op je afspraak zijn, dan zal je behandeling moeten ingekort of geannuleerd worden om de volgende klant niet te moeten laten wachten.
Betalingen
1. Betalingen gebeuren uitsluitend cash of met de payconiq- of bankapp en meteen na afloop van de behandeling. Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.
2. Het salon vermeldt de prijzen (incl btw) van alle behandelingen en producten zichtbaar op de website en in het salon.
Voorschotten
1. Bij sommige behandelingen wordt er een voorschot gevraagd als waarborg. Dit voorschot wordt in mindering gebracht op het volledige bedrag van de behandeling bij betaling. Het voorschot wordt alleen terugbetaald indien de afspraak tijdig wordt geannuleerd, volgens de geldende annuleringsvoorwaarden. Indien de afspraak niet tijdig wordt geannuleerd, vervalt het recht op terugbetaling van het voorschot.
Annuleringsvoorwaarden
1. Je kunt jouw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt door een andere klant.
2. Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, wordt 50% van het bedrag van de behandeling bij de klant in rekening brengen.
3. Bij een no-show (je komt niet opdagen tijdens de gereserveerde behandeling en je hebt niet afgebeld) wordt er 100% van de behandeling in rekening gebracht. De klant kan geen nieuwe afspraak inboeken zolang dit bedrag niet betaald is.